sobota, 22 marca 2014

WIOSNA WIOSNA !!!

Pierwszy dzień wiosny już za nami, a co ciekawego czeka nas w świecie perfum? Zrobiłam mały research i zamierzam się z Wami podzielić. Powiem Wam jakie markowe perfumy są teraz modne, jakie były patrząc kilka lat wstecz i ciekawa jestem tylko Waszych opinii!


Ostatnio, specjalnie na wiosnę, pojawił się na rynku zapach, którego twarzą jest Anja Rubik. Wszyscy na pewno znają modelkę światowej sławy. Z jakimi perfumami od dziś powinna być kojarzona? Naturalnie z Signorina Eleganza. Te perfumy są kontynuacją linii Signorina, która miała swój debiut dwa lata temu. Warto zwrócić uwagę właśnie na te perfumy, ponieważ łączą nuty kwiatowe i orientalne. Autorką zapachu jest Sophie Labbe. Górne nuty to grejpfrut i gruszka, na nuty serca składają się osmantus i puder migdałowy, a dolne nuty to paczula i biała skóra. Według mnie zapach może być interesujący. A jaki był ten, który debiutował w 2012?



Zaraz się przekonamy! 





Debiut według mnie nie był tak interesujący jak nowość 2014. Zapach bardzo słodki, jak dla nastolatek. Same zobaczcie : górne nuty to porzeczka, różowy pieprz, serce to jaśmin, peonia i róża, a dolne nuty paczula i akordy pannacotty. Moim zdaniem trochę mdłe. 

Co jeszcze z nowości?!

Dolce o D&G to bardzo atrakcyjna pozycja tego roku. Dlaczego? Pierwszy raz do produkcji perfum użyto kwiatu RPA. Zaskoczona byłam i nie widziałam nawet jak ten kwiat wygląda, polecam obejrzenie zdjęć :). Perfumy mają bardzo ładny flakon, zwiewny i lekki w sam raz na wiosnę, a zapach jest świeży i bardzo przyjemny. 

A co Dolce&Gabbana proponował wiosną 2013? Były to perfumy The One Desire. Flakon dość tajemiczy, ale bardzo elegancki, w kolorze czarno-złotym. Niezbyt kojarzy się z wiosną. Twórcy uważają, że są to oryginalne perfumy dla kobiet, które chcą poczuć się wyjątkowe, piękne i zmysłowe. Co w sobie kryje? Cytrusowe połączenie bergamotki, liczi, mandarynki oraz konwalii, oprócz tego tuberozę osadzoną na bazie karmelu, wanilii, sandałowca i piżma.  



  Ostatnią nowością tego roku jest...


Aqua Allegoria Limon Verde Guerlain! Niezwykle hipnotyzująca pozycja na wiosnę. Kto nie pił nigdy mojito?! Chyba nie takich. Kto chciałby mieć perfumy o takim zapachu, ten własnie powiniem zainwestować w Aqua Allegoria. Cytrusy górą : limonka, figa, tropikalne owoce uwieńczone tonką. Jest to zapach uniseks, raczej rześki, ale bez wyrafinowania. 



Zauważyłam, że ten rok obfituje w zapachy z cytrusami, białymi kwiatami. A perfumiarze decydują się na coraz odważniejsze kroki.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz